Khamis, 13 Oktober 2011

Frasa Cinta 1

Assalamualaikum & selamat sejahtera korg2....

haa,,kali nih aku wat satu pembaharuan lak dalam blog aku nih...lau selalu ak tulis "Bab 1,Bab 2".. an,,kali nih aku tukar jadi "Frasa Cinta" lak..bukan ape sbab die da masuk kepada bahagian lain an..lau ikot certain2 blogger,,dorg buat dua blog nak asingkan..tapi bagi aku wat camni jer senang..bukan bnyak mane pon past aku an nak wat banyak blog..haha..

ok,,xnak melalut ag panjang..frasa cinta kali nih adalah...

"Kalau anda sayangkan seseorang, lepaskan dia...kalau dia pergi x kembali pada anda..bermaksud korang memang xde jodoh..kalau die datang balek kt korg..alhamdulillah korg ade jodoh.."

frasa nih ikot perumpamaan pemancing, bila dia dapat ikan, pastu die lepaskan ikan tu...
kalau ikan lari trus dari situ,,mmg bukan rezeki die lah tu..kalau ikan tu datang balik,,maknenye mmg tu ikan milik die lah..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...