Ahad, 23 Oktober 2011

Bab 18 : Superstart - small dial untuk Mozilla Firefox

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera korang2~~

Untuk entri kali nih,,aku nak bercerita pasal extension untuk browser Mozilla Firefox, iaitu SUPER START...

Extension2 yang femes biase aku dengar dak2 pakai macam Fast Dial, Smart Dial, Speed Dial. Tapi aku nak carik yang lain dari yang lain, so aku browse extension2 mozilla, aku ternampak extension superstart nih..

agak cantik dan style gak aku tengok,,then aku install r..serius puas ati..die ade banyak2 tab snapshot website yang kite bleh adjust sendiri nak letak website ape bergantung kepada kehendak sendiri, dan kite boleh letak background picture ikot suka ati jugak. Try tengok super start aku pakai nih..

Superstart version 3.6.0
amacam,,cantek x??lau korang ase cantik dan nak try pakai,,klik je sini..enjoy~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...