Ahad, 10 Jun 2012

Bab 31 : Putus Di Tengah Jalan

Assalamualaikum all my fren... how are u all doing? mesti sehat punye an..hehe
Da berhabuk tahap cipan blog aku nih tak update2..bersawang2 sume..busy dengan sem akhir la katekan..pas abes poli ari tuh,,kena pegi kursus Comptia A+ 3P lak kat poli perlis...

ni cam da takde benda sangat nak buat,,baru lah rajin jari jemari nih nak menaip..adeh..haha..
Putus di tengah jalan? ape pandangan pertama korang kalau dengar tajuk nih? kalau ikot aku da automatik cakap mesti pasal cinta tak kesampaian..thats right..haha..

Lau ikotkan entri terakhir pasal Bab 30 : Dye ~~,, masa tuh memang meletakkan harapan setinggi bukit broga yang aku akhirnya dapat berjumpa kekasih hati yang akan menemani zaman bujang aku yang tak pernah berkapel nih..but,,ape nak wat,,takde jodoh..sayang2 sume da biase diucapkan tp perhubungan kapel tu tak pernah terjalin...mungkin salah aku sebab tak pandai dalam mengambil hati wanita mahupun menabur janji2 setinggi pokok kelapa...tapi sepanjang perkenalan kitorang aku memang cuba sedaya upaya untuk jujur sejujur yang boleh..sebab kejujuran itu adalah jati diri aku..tak pandai ar nak menipu2,,janji manis semata-mata macam mat2 romeo selalu wat..dah ar berdose tipu2 orang nih..



Kitorang mungkin takda kimia bila bersama dan dia mungkin lebih suka untuk berkawan dengan aku meskipun dah banyak kali aku meluahkan rasa cinta pada dia,,but dia hanya menerima sume kata2 aku tu sekadar cume..apelah naseb an..haisshhh..lau nak ikotkan dah dekat 3 bulan aku dah luahkan rasa ati suka kat dia dan mntak untuk kapel,,tapi dia nak kenal2 dulu dan aku pon relakan dan sanggup menunggu..tapi mungkin penantian aku sume tu hanya sia2..

Mungkin dye~~ bukan jodoh aku yang sebenar,,mungkin Allah S.W.T nak memberi aku secubit rasa dulu bagaimana rasanya bercinta...sebelum menemukan aku dengan jodoh yang sebenar.. Aku redha denga kehendaknya..bak kate Bob Marley.."No Woman No Cry"..haha..so aku skang nak enjoy idop sebagai laki  bujang sejati dan berkenal2 dengan sume pompuan tanpa rase bersalah yang sering dirasakan orang yang dah ade awek..haha..

p/s: amek dah bape kurun x menaip,,sekali menaip karangan suda..haha..thanx for reading ;)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...