Selasa, 2 Ogos 2011

Bab 10: Kemajuan Motoku Setelah Meng'upgrade' sikit..

akhirnya penuh gak entri post aku sampai yang ke-10..punye la pemalas blogger nih an..(mesti nih dalam fikiran korang2 an..haha)..tapi pe nak wat,,da memang tu tabiat aku..tulis entri takat tengok mood..

kali nih saje wat entri berbangkit..entri Bab 9: Usaha Nak Melajukan Motoku...,,,aku berjaya gak upgrade spoket aku..tukar dari 14-37 ke 15-35...dalam rm40 kuar,,spoket rkm,,rantai gold,,wat kat kedai moto dekat umah aku..ataupon lebih dikenali sebagai syurga kaki motor sebab sederet tu memang sume kedai moto jer,,aku pon rambang mata nak pilih kedai mane satu,,last2 pilih kedai tu pas konfem beli box belakang kat kedai tu gak..

saje je letak gambar nih..xde kaitan pon..lawanye siti saleha..haha

pas tukar,,ajak member aku testing kat highway duke...press2 dapat la naik 10km/j...anggaran dalam otak naek 20 ke 30 an..haha..tapi dapat naek 10 pon jadi la..moto pon ase cam lagi sedap jer..ok la tu an dari x meningkat langsung..

pasnih alternatif nak lajukan moto,,kena r kurangkan berat badan lak..sebab kalau ikot skang da cam 2 orang naek moto tu,,patot la lembab..haha..yang nih xtau la leh berjaya ke tak..kalau berjaya masuk la post baru nanti..hehe

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...