Jumaat, 29 Julai 2011

Bab 9: Usaha Nak Melajukan Motoku....

Lama da x update blog nih,,masuk poli la katekan...tapi kalau lame x update pon bkan de org pasan pon kan..sedeyh...haha

erm,,moto aku Wave 110, kaler biru, beli bulan 8/2010, da nk dekat setahun dah..tapi baru-baru nih baru aku perasan satu perasaan kurang baik,,iaitu perasaan marah!!?kenape begitu??haa,,sebab tanggapan member2 bahawa motoku x laju langsung,,ataupun leh dikatekan kelajuan tahap sipot....WTF??(what the fishball)

benda itu diperasan rasenye sblom2 nih da ade,,tapi bulan nih baru r menjadi isu luarbiasa..ri 2 konvoi dgan member balek umah sme2 dari sabak bernam. pergh bape tiang die meninggalkan ku dgan moto honda ex5 nye itu...pastu leh lak ditanye.."ko x pulas abes ke throttle tuh??"..PERGH!!..hina sungguh asenye..
Ni la awek aku..Honda Wave 110..hehe
Ni lak Honda Ex5 Dream member aku yang da bagi aku isap asap die..cinabeng tol..haha


tau la motoku x laju,,badan yang besar nih pon menyebabkan motoku lagi x laju...so,,dengan tekad yang baru..aku nekad untuk menukar spoket moto ku...untuk maen top speed...asenye 15-35 ok kot..lau x laju gak,,pe nk wat an..redha jer..haha..

debaran memuncak..adakah awekku itu akan menjadi lebih laju nanti??
adakah daku dapat memberi kawanku makan asap aku lak kali ini??
tengok je la nanti..hehe..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nak bagi laju senang jer bro.... letak atas kete ferari...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...