Rabu, 19 Oktober 2011

Lelaki vs Perempuan 3 - CEMBURU

Assalamualaikum dan selamat sejahtera korang2...

Isu kali nih lak,,aku nak cakap pasal CEMBURU...antara lelaki dan perempuan,,mana yang lagi kuat cemburu?

Aku teringat balek time zaman sekolah dulu2,,selalu dengar pasal isu cemburu2 nih daripada drama2 tv,,dan jugak dari member2...time tuh sume kate pompuan yang lagi kuat cemburu..aku pun pikir2,,memang perempuan yang lagi kuat cemburu..suami balek lambat kate kuar dengan betina lain...pakwe x kol sehari, kate dating dengan perempuan lain..dan macam2 lagi lah jelesnye..
tapi skang nih setelah usia menjangkau 20 tahun ni(orang kata dah sampai tahap matang la kan..haha)..aku dah masak2 tetapkan yang dua2 pihak sama rata kuat cemburu...

sebab apa aku kata camtu??haaaa..daripada drama2 korea lah..(huhu). korang mesti pernah tengok kan citer macam Sassy Girl ngan Wonderful Life? dalam drama tu mule2 hero die asik angau dengan awek lain, sampai heroin die jeles. lepas separuh perjalanan cerita, tengok hero die dah suke pulak dekat heroin, tapi time nih heroin die lak dah rapat dengan laki lain, hero pulak jeles..haha macam kelakar pon ade gak..

tapi kalau kaji betul2,,memang ade betul gak teori pengarah2 korea nih pasal kejelesan nih..dan daripada pengalaman aku gak,,ade member aku nih..die minat kat awek nih..tapi belum pun awek nih jadi awek die,,die da start jeles dah bile awek nih sembang2,,rapat dengan member2 laki kelas.apacerita?

tu belum jadik gf,,lau da jadik macam mane larh tahap jelesnye..haha..tapi mungkin die jeles sebab takot awek tuh dirampas orang lain sebelum die sempat nak cop dulu...

so kesimpulannya,,di zaman 1 Malaysia nih,,baik laki maupun perempuan same2 kuat jeles...cume tahap jelesnya berbeza2 mengikut orang...

2 ulasan:

marzukfarhan berkata...

menyentuh perasaaan jiwa dan raga bakul sampah..sob2..sob2..sob2

Blog Wave 110 berkata...

haha..ok2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...