Rabu, 19 Oktober 2011

Lelaki vs Perempuan 2 - Playboy vs Playgirl

Assalamualaikum dan selamat sejahtera korang2~~

Kali nih aku nak cakap pasal isu Playboy vs Playgirl...



Kalau dulu orang common la tau lelaki je yang selalu main kayu tiga nih,,sebab tu depa nih dipanggil Playboy...suke sangat mainkan perasaan awek2...sebelum ade awek sibuk2 pujuk rayu..bila da ade awek..mule nak carik awek lain ataupun dak skang nih panggil Skandal...Tapi tu dulu,,skang perempuan pun da upgrade...dorang pun nak ade skandal gak,,nak jadik Playgirl..kadang2 tuh sampai lebih dari 3 skandal! alahai perempuan..perempuan..

Xtau la sebab ape depa nih wat camnih,,adakah sebab kurang kasih sayang diberi kekasih? aku pikir lak mungkin depa nih pasang banyak2 untuk stok masa depan...kalau da bosan dengan yang nih,,clash,,pastu sambung dengan orang lain....bukan nak kutuk mane2 pihak la an..aku cakap dari aspek common..aku sendiri dah tengok sendiri dorang nih...baru je clash bulan lepas,,bulan nih dah kapel dengan orang lain...kadang2 kalau dikaji betul2,,tengok da bape kali depa nih kapel clash kapel clash...apacerita?

Aku pun nak kata pun dah tak terkata dah nih,,,cuba lah depa ni motovasi diri sikit..x baek wat camtu..maenkan perasaan kekasih dan skandal depa tu..kekasih depa tu da bagi kasih sayang sebaik mungkin,,jaga la leklok..dan skandal tuh lak,,kalau yang memang dah tau depa berskandal dengan bf/gf orang xpe gak,,lau yang x tau laki/pmpuan yang depa rapat tu dah berpunye ni yang parah...dah maenkan perasaan orang lak tuh...kawan tuh bukan maen baik dah layan baik2 dan mengharapkan balasan untuk jadik bf/gf tetap,,padahal hanya bf/gf sandaran.....ish..ish..ish..

so,,aku harap-harap korang2 yang tengah mengadap blog aku nih x tergolong lah dalam golongan2 camni...amin..
-cewah siap doa tuh..heehee ;)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...