Ahad, 1 Januari 2012

Bab 26 ; Stesen Radio Anti Justin Bieber?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Korang-korang~

Pergghhh,,, untuk entri kali nih kompem peminat-peminat Justin Bieber mesti menyirap giler...

"WEHH,,PESAL LAK KO NAK ANTI-ANTI SANGAT KAT BIEBER KITORANG AH STESEN RADIO?!! BAKAR KANG BARU TAU!!!",,

ni lah reaksi yang terngiang2-ngiang dalam fikiran aku...tak tau la betul-betul ade ke peminatnye yang akan kata camnih,, atau yang takde reaksi pape pon,, atau yang fikir tak penting pon tulis entri nih(sigh) ataupon ade yang bagi reaksi lagi GANAZ dari nih..haha =D

aku nampak pon kat belakang teksi yang bergerak depan aku.. nih r rupe teksi tuh..


aku first-first nampak pon terkejut...Apa Senggama lak stesen radio nih? bagi slogan "Bieber-Free Music" nih? bapak statement menghina giler...korang pon paham-paham je lah maksud die.."Musik Tanpa Bieber" lau translate BM...

aku yang memang bukan peminat Justin Bieber nih memang takde feeling sedih ke marah ke hape.. cume terkejut.. haha...

then aku balek umah,, aku pegi tanye pakcik Google,, "Pakcik..pakcik..tolong bagitau stesen radio ape BFM 89.9 tuh..plez..plez.."..camtu sekali aku tanye pakcik Google..then die pon bagi lah link soh aku bukak.. bukak-bukak jer terus aku terkejut,, tergelak serta terkentot.. bukan aper,, ni r ape yang aku nampak..

rupe-rupenya maksud BFM tu Business FM,, bukan Bieber Free Music sebenarnye...diorang saje je maen letak slogan camtu sebab name si Bieber tu mula dengan B an..haha..adoi serius kelakar aku tengok...

so kesimpulannya stesen radio nih cume adalah stesen radio bisnes biasa je,, yang hanya memutarkan berita-berita pasal bisnes dan tidak menyiarkan muzik langsung...bukannye stesen radio yang anti justin bieber ker,,anti justin bibir ke,, maupun anti justin bubur ke..hehe..

dan salah satu sebab nama bieber dipetik mungkin sebab bieber adalah penyanyi,, dan bile dikatekan "Tiada Bieber/Bieber Free" itu,, ia dah menunjukkan stesen ini tidak menyiarkan lagu..

p/s : so,, all the bieberz fanatix kat luar tuh da leh menghirup udara segar balek sebab bieber anda tidak dianiayai..hehe..

1 ulasan:

Azzarina Shukor berkata...

huh~ terkejut sbb tgk tajuk dia camtuh...kalau nak diikutkan kpop pun boleh tahan org gilekan sekarang ni kan?? hmmm...termasuklah saya..jangan lupa singgah blog saya taw...saya dah follow awak..hit me back okey? XD

Kegilaan mereka terhadap kpop

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...