Selasa, 28 Jun 2011

Bab 4: Pengarah Politeknik Sultan Idris Shah(PSIS) sudah meninggal dunia...


Hari ni 29/6/2011 aku dikejutkan dgan berita pemergian Pengarah Politeknik Sultan Idris Shah, En Dzulkifli Bin Ismail yang dibagitau member aku, Cubby, melalui mesej. Aku agak was2 lar btol ke salah nih,,mgkin ke dia maen2 sbb ktorg dlu(aku n ramai lagi dak2 psis) mmg agak anti  dgan die..tp bukak Facebook je pas2 member ag 1,Mizan, lak bgtau ade member laen post kt status sal pemergian allahyarham..
Aku pon trus bkak website PSIS,,dan ternyata berita 2 benar..."Beliau Telah Menghembuskan Nafas Terakhir Beliau Di Hospital Tengku Ampuan Jemaah, Sabak Bernam, Selangor Kira-kira Jam 11.10pagi"-sumber dari website PSIS..aku xtau lar pkul 11 tu ari ni ker ari aper sbb die x tlis pon tarikh die tulis post 2.. nak tau lagi lanju klik sebelah ni.Website PSIS
Takziah lar ke atas keluarga beliau atas pemergiannya,,,ktorg dlu yg kutuk2 die pon ikot ase bsalah,,tapi ktorg x ske hanya pada cara pemerintahannya,,cara die susun PSIS tu,,tapi standard lar x sume orang perfect right??tapi pada orangnya ktorang x marah...
Moga2 rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama2 orang yang beriman....Amin...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...