Khamis, 29 Disember 2011

Bab 20 : ASUS-Automobili Lamborghini VX7SX

Assalamualaikum dan salam sejahtera korang-korang~

kali nih aku saje nak bercerite sikit pasal gadget yang bagi aku latest r,,yang aku jumpe 4 bulan lepas..

4 bulan lepas?watdehel?

nape benda 4 bulan lepas,,baru skang aku nak cerita?haha..
ni sebab aku dah lame dah ade niat nak tulis,,siap dah save dalam enset lagi takut lupe,,cume agak berat bontot tangan je nak mula menaip tuh..haha~

back to the topic,, gadget yang aku nak cakap nih adalah laptop keluaran Asus atau nama spesifiknya ASUS-Automobili Lamborghini VX7SX(search google weh..haha)..aku tertarik bukan apenye,,rupe die besar cam laptop Dell Alienware tuh..memang orang panggil laptop gamer lah...spesifikasi die pon tinggi-tinggi setinggi Burj Dubai kat India tuh..serius menggigil beb main game,,puas tak terhingga!!(walaupun aku x pernah main game pon kt laptop tu)

Nih r rupe laptop tuh dengan specs die sekali..

Ade Intel Core i7 nih yang menarik

























Spesifikasi =

sedap gler lau dapat weh! tengok r lau dah keje nanti ker,,insyaallah aku beli..
xpon baik aku beli PC an,,ag puas maen..erm,,tengok r nanti pe jadik..hehe..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...