Khamis, 29 Disember 2011

Frasa Cinta 3

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Korang-korang~

Kali nih frasa cinta nih aku nak bagi kredit dekat member kelas aku skang, Na Tasha, sebab aku "pnjam" die punye frasa yang die tulis kat status die..hehe..

"Sometimes you think you've gotten over a person, but when you see her smile, you suddenly realize you're just pretending you're over her to ease the pain of knowing she will never be yours."

Maksud frasa nih adalah kita dah berusaha bersungguh-sungguh untuk cube lupekan si dia, sampai kita rasa kita betul2 dah boleh lupekan die..

tapi bile kite berjumpe atau terjumpe dengan die,,berdepan dengan die,,lagi-lagi die dah senyum dan berborak dengan kite...time tuh r kite rase feeling lame tuh datang balek...hati yang mule nak tenang sebab dapat lupekan die,,berkocak kembali...serius pedih wo!

nih lah lumrah manusia,, kite kalau dah bagi space kat hati kite untuk someone,, memang susah nak kosongkan balek ruangan tuh,, bukannya senang cam klik "empty recycle bin" kat tong sampah desktop tuh!
Saje letak gambar Scha Al-Yahya nih..hehe
so,, untuk pengajaran kepada mereka-mereka yang dah pernah terkena(cam aku nih.haha) dan kepada mereka yang berniat nak letak someone kat ruangan hati korang tuh...fikir dulu sebelum buang masak-masak...takut merana diri nanti...but bagi yang dah terkena tu,,kite boleh Learn From Mistake gak untuk masa hadapan..

kadang-kadang kita tak berniat pon nak letak someone tu dalam hati kita,, die yang automatik masuk sikit demi sikit tanpa kebenaran kita.. so, banyak-banyakkan lah berdoa kepada Allah supaya Dia menempatkan seseorang yang elok dan diredhainya ke dalam hati kita agar dapat memberi kebahagian kepada kita..amin.. =)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...